Monday, January 24, 2011

Cappadokia

Cappadokia nazywany jest najpiękniejsze miejsce w Turcji. Charakter jest niesamowite, więcej niż piękna. Możesz cieszyć się dużo, jeśli jesteś po prawej stronie trasy.
Tak, można przeczytać w prawo. Nie byliśmy na prawo wycieczkę. Mamy zarezerwowane go w Antalya, z dużą nadzieją. Niestety stało się zakupy w kilka przystanków do robienia zdjęć. Nasz przewodnik powiedział nam Mustafa zawszepokaże nam najlepsze miejsca i mamy zawsze najwyższej jakości. Wszelkie wątpliwościWięc byliśmy w fabryce dywanów, fabryki skór, fabryka biżuterii, a ja forogt. Byliśmytrochę więcej miejsca do robienia zdjęć. Ale ... nie byliśmy wewnątrz Cappadokia Park Narodowy, a nie wewnątrz słynnego kościoła, nie ... Nie wiem co jeszcze, bo nie byłem tam. Ale wszystkie inne autobusy tam się zatrzymał. Tak, do wszystkich informacji, widziałem piękno z daleka, przez okno autobusu. Pojadę tamjeszcze raz, ale wtedy robię to przez moje własne. A moje kochanie będzie ze mną, iwidzimy wszystkie fajne miejsca, także te wszystkie autobusy. Zrobimy turystyka i cieszyć się Anatolii wsi.