Thursday, January 27, 2011

Znowu pociąg

Pociąg wyjeżdża z niewielkim opóźnieniem. Ale w Turcji jeszcze czas na czas. Pociągnie był zarezerwowany, w rzeczywistości była w połowie pusta. W drodze do pociąguspotkałem się pierwszy człowiek z Zachodu, ze Szkocji. Odkryliśmy, że mamy tego samego przedziału. Byłem trochę zadowolony, bo dał mi możliwość komunikowania się w języku angielskim. Już spotkałem gościa z Anglii, ale miał bilet na inny trener.Kiedy zbliża się do trenera, straż kolejowa sprawdzić nas i zabrał nas wszystkich w tym samym pomieszczeniu. W pociągu spotykamy się wkrótce kolejne 3 Zachodu, w tym samym autokarem, tuż obok kabiny. Pomyślałem więc, że jazda będzie dobrze.Później spotkaliśmy się ponownie kolejne 5 zachodu, ale oczywiście również pewneIranu i Turcji były na pokładzie. Ale nie aż tak, jak oczekiwano.